آمار بازدیدکنندگان

194374
امروز
دیروز
هفته جاری
هفته گذشته
ماه جاری
ماه گذشته
بازدید کل
109
304
1956
189538
6182
11224
194374

آی‌پی شما: 54.226.41.91
امروز: شنبه، 30 دی 1396 - ساعت: 15:10:05

گروه طراحی سپید | سئو سایت | سئو سایت ارزان | seo سایت | رتبه 1 گوگل | رتبه یک گوگل | رتبه اول گوگل | جستجو اول گوگل | نتیجه اول گوگل | نتیجه 1 گوگل | طراحی سایت | طراحی وب سایت | طراحی سایت ارزان | ساخت وب سایت | ساخت سایت | فروشگاه اینترنتی | طراحی فروشگاه اینترنتی | فروشگاه اینترنتی ارزان | ساخت فروشگاه اینترنتی | ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان | هاست | دامین | دامنه | دفتر فنی | چاپ | تبلیغات | کارت ویزیت | تراکت | چاپ سه بعدی | تایپ | ترجمه | دامنه اینترنتی | سایت ارزان | ساخت سایت ارزان | نتیجه اول جستجو | نتیجه 1 جستجو | نتیجه یک جستجو | تجارت اینترنتی | کسب و کار اینترنتی | رتبه بندی گوگل | بهینه سازی سایت | بهبود سایت | بهبود رتبه سایت | بهینه سازی رتبه سایت | بهبود رتبه سایت در گوگل | بهبود رتبه گوگل | رتبه گوگل | رتبه سایت | رتبه سایت در گوگل | نتیجه جستجوی سایت | نتیجه جستجو | پشتیبانی سایت | موتور جستجو

سیستم ضد برفک یونیت داخلی

نوشته شده توسط سجاد رفیعی on . Posted in آموزش

 

 سیستم ضد برفک یونیت داخلی

 وقتی دمای سنسور هوای یونیت داخلی کمتر از 4 درجه  باشد فرکانس در پاییترین حالت تنظیم می شود تا از یخ زدگی یونیت داخلی محافظت کند.

وقتی دمای سنسور هوا بالاتر از  6 درجه برای بیش از 10 دقیقه قرار گیرد دستگاه به حالت کارکرد نرمال می رود

وقتی دمای سنسور هوای یونیت داخلی کمتر از 0 باشد کمپرسور جهت محافظت از یخ زدگی قطع می شود  و وقتی دما برای مدت بیشتر از 10 ثانیه بالای 6 درجه برسد دستگاه دوباره به حالت قبلی باز می گردد.

سیستم محافظت از گرمای بیش از حد یونیت خارجی

وقتی دمای کندانسور بالاتر  از  58 بشود فرکانس کمپرسور در پایین ترین حالت و جهت محافظت از اتدور  قرار می گیرد و سرعت فن اوتدور در بالاترین حالت قرار می گیرد.

وقتی دمای کندانسور به 54 برسد فرکانس کمپرسور بالا می رود وقتی دما پایین تر از 54 برای 10 دقیقه باشد فرکانس کمپرسور به حالت عادی بر می گردد

وقتی دمای کپرسور بالاتر از 62 باشد کمپرسور از کار می افتد وقتی دما پایین تر از 52 بشود فرکانس کاری کمپرسور به حالت عادی بر می گردد

کنترل فرکانس کمپرسور

نوشته شده توسط سجاد رفیعی on . Posted in آموزش

 

 

3.2.                حالت فن

3.3.                          

یونیت خارجی خاموش است و فقط فن یونیت داخلی روشن است

می توان خروجی باد و میزان سرعت فن را روی( کم،متوسط،زیاد) تنظیم کرد

3.3. حالت سرمایش

3.3.1کنترل فرکانس کمپرسور

تغیرات دما=تغیرات دمای محیط-دمای قتطیمی

  RT = دمای اطاق

   ST = دمای درخواستی روی کنترل

 

فرکانس مطابق حالات ذیل بسته به start  تغیر میکند

تغییرات دما

A

B

C

D

E

F

G

H

فرکانس

F10

F8

F7

F6

F5

F2

F1

F0

     A -- E: فرکاس را یک پله بالا می برد

F -- G : فرکانس تغییری نمیکند
H
کمپرسور از کار می افتد

فرکانس با توجه به دمای یونیت خارجی طبق حالات زیر تغییر می کند

حالت کار . حالت یخ زدگی

نوشته شده توسط سجاد رفیعی on . Posted in آموزش

 

. حالت کار

3. 1- حالت یخ زدگی

A.      شرایط ورود به یخ زدگی

دیفرانت وقتی شروع میشود که یکی از حالت زیر رخ دهد

.aدمای تغییرات گرمایش یونیت خارجی برای مدت 40 دقیقه پایین تر از 3 درجه باشد و دمای یونیت خارجی برای 3 دقیقه کمتر 6- باشد

 دمای هوای خروجی کندانسور برای مدت 80 دقیقه به صورت مداوم کمتر از 3 درجه سانتی گراد باشد یا دمای هوای خروجی کندانسور به صورت مداوم برای 3 دقیقه کمتر از4- درجه باشد.

دمای هوای خروجی کندانسور برای مدت 120 دقیقه به صورت مداوم کمتر از 3 درجه سانتی گراد باشد یا دمای هوای خروجی کندانسور به صورت مداوم برای 3 دقیقه کمتر از3- درجه باشد.

 

B. .پایان دیفراست

یکی از حالت زیر رخ دهد   

a. دما برای 80 ثانیه بالای 8 باشه

b. دما بالای 15 شود

c. دیفراست 10 دقیقه به طول انجامد

C.عملیات دیفراست

 

. روش تست سیستم در حالت فرکانس ثابت

نوشته شده توسط سجاد رفیعی on . Posted in آموزش

 

2. روش تست سیستم در حالت فرکانس ثابت

ظرفیت سرمایش فرکانس متوسط

ظرفیت نسبی سرمایش

ظرفیت گرمایش فرکانس متوسط

ظرفیت نسبی گرمایش

1-      دستگاه را روشن کنید

2-      ریموت کنترل را به ترتیب ذیل روشن کنید

Mode : Cool mode

Set temp. : 18℃

indoor fan : high

Mode : Cool mode

Set temp. : 16℃

indoor fan : high

Mode : heat mode

Set temp. : 28℃

indoor fan : high

Mode : heat mode

Set temp. : 30℃

indoor fan : high

3-      کلیه توربو را طی 10 ثانیه 5 بار فشار دهی

ملاحظات قبل از سرویس کولر

نوشته شده توسط سجاد رفیعی on . Posted in آموزش

 

-  ملاحظات قبل از سرویس کولر

Part I General Warnings

1、    درصورتیکه سرویس کار در ارتفاع بالای 5/2متر کار می کند باید از جلیغه ایمنی استفاده کند

2、    درصورت کار در ارتفاع اقدامات لازم جهت عدم سقوط یونیت خارجی وابزارالات صورت پذیرد

3、    ولتاژ برق محل مصرف قبل از راه اندازی دستگاه تست شود.

4、     به هنگام تعویض قطعات یا دمونتاژ وتعمیر برق دستگاه قطع گردد

5、    مراقب یخ زدگی به هنگام شارژ گاز برد باشید

6、    سیلندر گاز فریون را بیش ازحدتحت فشار یا نردبان بالا قرار ندهید مراقب سقوط آن از ارتفاع باشید به علت اینکه فابلیت انفجار دارد.

7、    درصورت نیاز به تست سیکل گردَش گاز از نیتروژن خشک استفاده گردد.

1、    در یونیت خارجی خازن با ولتاژ بالا استفاده شده است

حتی در صورت قطع برق دستگاه خازن جهت امور خاص دارای شارژ کامل است

به جهت دوری از شوک الکتریکی لطفا"بلا فاصله پس از قطع برق دستگاه به آن دست نزنید

درصورتیکه تیاز به تعویض برد می باشه لطفا" اول برق را قطع کنید

پس از آنکه دیود یا دیونیت داخلی خاموش بشه  ویا دستگاه بیش از 30 ثانیه فاقد برق بود اجازه دهید تا خازن کاملا" تخلیه گردد

تعویض تنها وقتی امکان پذیر است که ، خازن یونیت خارجی جهت اطمینان از تخلیه بار الکتریکی با دستگاه مولتی متر چک شود

2、     پس از اعمال عیب یابی خودکار سوییج را در حالت نمایش قرار دهید دستگاه را روشن کنید در این حالت سیستم قادر خواهد بود تا عیوب ذخیره شده را پاک کند

سوییچ را در حالت روشن قرار دهید و برق دستگاه را قطع و دستگاه را پس از وصل برق روشن کنید

ارور ها به صورت اتوماتیک پس از قطع برق پاک خواهد شد

 

ریکی را به جهت سالم بودن و اتصال درست چک شود پس از بررسی اتصال الکتریکی به بررسی علل دیگر خطا بپردازند